Vi søger en bibliotekskontorist (midlertidig deltidsstilling)

25.04.18
Dansk Centralbibliotek for Sydslesvig tilbyder en spændende stilling med flere forskellige opgaver.

Det primære er at hjælpe til med materialer, der skal med bl.a. vores 2 populære bogbusser og mange af de andre processer, der hører med til et moderne bibliotek. Der er også opgaver i vores velkomstområde, Informationen med at betjene brugere inden for de områder, der hører under Informationen, naturligvis først efter grundig oplæring.

Konkrete opgaver:

  • Vagter i Informationen (ca. 5 t./ugentligt)
  • Registrering og pakning af materialer til pakkelånere
  • Tømning af skole- og filialkasser samt fordeling
  • Påpladssætning af materialer
  • Forefaldende, enkle arbejdsopgaver i Team Indkøb acc.
  • Telefonomstilling
  • Postfordeling, herunder registrering og fordeling af aviser
  • Ordne kasserede materialer/bogsalg
  • Afløsning/hjælp ved fremfinding af materialer til busture
  • Ad hoc

Stillingen refererer til leder af Team Indkøb og Accession, Silvia Detert, og du kan få nærmere oplysninger om stillingen hos Silvia, Anni Søndergaard el. Jens Henriksen.

Stillingen er indplaceret efter overenskomst med ver.di på gruppe 5, og vi tilbyder stillingen som deltidsstilling med 30 t./ugentligt.

Bemærk at stillingen er midlertidig, idet vi gerne vil besætte stillingen til 15. juni 2018 el. snarest derefter, og løber indtil udgangen af maj måned 2020.

Du bedes sende ansøgning og CV til Dansk Centralbibliotek for Sydslesvig via e-mail, bkc@dcbib.dk.

Der er ansøgningsfrist til og med den 25. maj 2018.